alis'in defteri

tam bir alis olmak, zamansız, boyutsuz ve tutarlı. korkunç mu? biraz yabancı..

uç uç böceğim annen sana bok.. yok yok viski rakı alacak. üç üç bebeğim, lüdfen artık uyusun da bünyesi neeenni..

insan barsağının (bağırmasak, çünkü doğrusu barsak) yüzde bilmemkaçı hep bok. doğururken mümkün sıçmak (bok gibi evlat da olur veya biraz değil de çokça ıkınmak). kaka yapmaktan alınan haz bağıldır erken çocukluk dönemi. parmak izi gibi hakkında konuşur gaita örneği.

bubble’a dönüş, hubble’dan bakar gibi uzak, vaay kısmet kedimli hayat, şimdi sanki düş. evim, istanbulumun göbek deliği. evimin midesi bozuk, götü zemberek. kiracımın dediği kadarıyla müsebbihi olan komşular suriyeli. biletim meh’li gidiş dönüş, aklımda tadilatı ve bekleyen evrak işleri. demek isterdim. bu isteğime zazaza diye gülebilmek isterdim. yeni nüfus cüzdanı, belki dişçi. belediye? nayır nolamaz. teyzemden aldığım kessin bilgiyle emekli dul yetim iadesi. zazaza diye gülebilmek isterdim amma-vel-ıkın veveve diye ekleniyor hepsi. şakalaar, şakalar.

bağırsak da bağırmasak da, herşey olduğu haliyle oluyor, tarihi değişen bir ders, iptal olan bir başkası, internette tam da bugün ucuz biletler, üstelik önümüz krismıs. kafam kendinden çok yüksek, hayat bana uçuş puanı ver allahsız. küçük büyüğüm kuzenimin bi’ viski siparişi var. bana gelsin frişopun rakısı.

viski. fiski. fiske. uç uç böceğim. yoksa seni ezecekler. uç git böceğim. çünkü bok var. uç dön böceğim. yoksa seni üzecekler.

asıl soru hala sorulmuyor.

Kasım 27, 2018 Posted by | Genel | Yorum bırakın