alis'in defteri

tam bir alis olmak, zamansız, boyutsuz ve tutarlı. korkunç mu? biraz yabancı..

klişe şaka, ünlü de değilim ama hadi bakalım

çok güzel gelişmeler var bu ara.. imzayı atana kadar yaşayacağınız gerginlikten sağlam çıkarsanız mutlu olursunuz derlerdi de anlayamazdım. gerçekten zorlu bir 2 ay geçirdik. şehir dışından gelen akrabalar, telefon trafikleri.. akıl çelen başkaları falan.. zordu gerçekten.

yıllar boyunca göçebe kuş misali gezimi sonlandırmama aylar kaldı. aslında imzaları birkaç gün içinde atıyoruz ama beraber yaşamaya 3 ay sonra başlayabileceğiz. o zamana kadar da ilerde keyfini çıkaracağımız birlikteliğin şimdilik sadece hayaliyle yetiniyoruz.

baya bi borca girdim. napalım, kız evi naz evi.. önümüzdeki birkaç yıldan sonra taksitleri daha az hissederim diye umuyorum. bakalım.

heyecan dorukta dememe gerek var mı bilmiyorum. eskiden ordan oraya gezerken, birileri bugünümü anlatsa, hadi canım, der geçerdim.. ama öyle olmuyormuş işte. yine de hala, son ana kadar bir terslik çıkar korkusunu hissediyorum. bir terslik.. çıkmasın.

küçücük, mini minnacık, çiçeklerle bahçesini taçlandıracağım minik evim! sahip olmanın kirli dünyasında ben sana yer açarken, sen de bana yer açarsın umarım. dört duvarında yaşayacağım sevinçlerim coşkun, hüzünlerim yapıcı olur umarım. umarım tedirginliğimin güvenli zemini, kaçmayacağım, kovulmayacağım mekanım olursun. umarım kaybettiğim aidiyet duygumu yeter miktarda verirsin bana. evim diyeceğim yer olursun da, evim demeyi yeniden öğrenirim. evim.

ben evleniyorum!

Şubat 15, 2013 - Posted by | alis diyor

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

