alis'in defteri

tam bir alis olmak, zamansız, boyutsuz ve tutarlı. korkunç mu? biraz yabancı..

arpa

harp alanında darp alarak hırpalanan bünyenin, ya herro ya merro, ayı-dayı denklemini denk edip edemeyeceğine yönelik söylentiler, ağızdan ağıza, dalga dalga, hırla gürle devam ediyor.

ediyor, ediyor, içimize ediyor, aynalar henüz söylemezken, edilenler dışımıza ne ediyor.

ne diyor, ne demiyor. neyi neden diyor, öbür neyi neden demiyor. nedenlere tutunmadan yaptığımız düşüşü değil de, paraşütü mü sevmeliyiz, görebilmek için kendimizi, ayakta kalarak başka bir düşüşte?

düşüşte, düş işte, bile bile lades, savunmadan arta kalan metaller elde, bilee bilee, her birini tek tek.

yalansız olan sığınağa mı kızmalı, sığın dediği için huzurlu korunak? yoksa o kendisi dağ gibi de, biz mi içine girip de adını koyuyoruz, sığınak?

sığınağım, sığınacağım, sığınak, sığınacak

hem serin hem ılık hem sıcak

kol göz omuz kucak

için ne huzurlu bir bilsen, burası bana kalmayacak

tehlikesiz dingin sussuz ve korkusuz

bir bilsen, beni kovup kendin yerleşirdin kuşkusuz

*

çirkinsin şiirim, sevmedim seni. halbuki ilhamin çok samimi. çirkinsin, neden? neden çirkinsin?

fazla açık, fazla konuşan olmuşsun, çok gevezesin ondan belki..

beni tanıyamıyorum. derdin ne? nedir olayın? yükseklerden paraşütlü düşmeye alışık olmayan bünyamin sığ sulara ulaşmak üzere. önemli değil, biz alışığız bu med cezirlere🙂 çünkü hepsi yaşamsal sınırlar dahilinde.

*

dün sevgili b.ile buluştuk. dünya delisi düz mantıklı enerjik arkadaşım. içimde açtığım kapıların üzerinde parmak izi olan hayatımdaki tek tük kadın. tadı damakta kalan görüşmeler, hastasınım.

*

birilerinin bişeyleri olarak yeni insanlarla tanışmak ne zor. sıfat olmak gibi. varlığını gerçek kılacak bir isme bağımlı. akıllarda isimsi olabilmek dileğiyle, hepinize merhaba!

*

yıllardır oynadığım tek oyun, her türlü bekleme anının saçma zaman katili soliter🙂 yersiz espri yapan baba gibisin. sadece başbaşa kaldığımızda hak veriyorum söylediklerine ve seni saklıyorum elimden geldiğince. bana şimdiye kadar yalan söylemediğin için bu sefer çok üzgünüm bu sefer yanılmış olman dileyiyle, teşekkürler.

*

iki filmi peşpeşe izleyeceğim diye, ikincisi vizyona girene kadar ilkini izlemediğim, sonradan ilkini izleyip ikincisini vizyonda kaçırdığım ve uzun zamandır da ikinciyi izlemeye içimin nabzını tutturamadığım sherlock holmes. iyiydin bebişim, yavaş ve hızlı akan sahnelerini en uzun zamanda yeniden izlemek dileğiyle, tebrikler.

*

müzik yok bugün. uykum var her zaman olduğu gibi.

bir evdeyim, bazıları kendi evim olan çoğu evden daha rahat olduğum bir evde.

yatağımdan, hatta yattığım çoğu tyataktan daha rahat diyemeyeceğim bir yatağa uzanmama ramak var.

üç tarafım üç horlak adamla çevrili, neyse ki uykum derin.

göğüs kafesimde hissettiğim tek acı sadece tepişen kediler, ne mutlu bana acı yok adrian!

mutluyum, müstakilliğime münferit bir mola veriyorum sanki.

kandırmadan kana kana kanayacak mıyız?

bilmiyorum, yaşanmamış acılarla mutluluğu köreltmeye de bir mola veriyorum sanki.

en kötü ihtimalle, ya kanarız bunu ya da kanarız buna

acı var mı acı? ne demek, kan garanti kanarsan içine, kana kana.

kanaaaa kana. (sevgili ü.yü de burada melodik olarak anmış olalım, form değiştirdiğine sevinerek.

zaman, kadim merhem, her seferinde kullanım şekli yeniden ve yeniden öğrenilen)

*

cut half

and get together

know what

you have two half and a trap

go sleep

now enjoy your dream

enjoy your swap

*

sev ve git ve uyu ve fiziksel olarak ölüme en yakın olduğun anların tadını çıkar diyo yani.

dear dilemma, we love you so much but not too much. too is the killer of any adjective.

end.

 

 

 

 

Şubat 8, 2013 - Posted by | alis diyor, alisin filmleri

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

