alis'in defteri

tam bir alis olmak, zamansız, boyutsuz ve tutarlı. korkunç mu? biraz yabancı..

anlamadım

“uzgunum eger kırıcı olduysam ama sen nedemek istedigimi anladın”

bu bi geçiştirme cümlesi olabilir, çok konuşan birini susturabilir mesela. güven cümlesi de olabilir, ben konuşmasam da sen beni anlarsın diyen bi cümle. ya da garantiye alma cümlesi, ara ara ağzına sıçmaktan çekinmiyorum, bunun farkındayım ama lütfen etrafımda olmaya devam et, birilerinin ağzına sıçmam lazım ve sen bana bunun için izin veriyosun..

cümlenin duyan için eğlenceli veya zavallı yanıysa, ne için söylendiğinin bilinmemesi.

bunun sebebi vurdumduymazlık olabilir. veya duyulan cümlelerin çoğunda zaten acı çekilmesi..

*

ilk kez bir kedi sevdim. elimle dokunarak çok kedi sevdim ama ilk kez içim bir kedi sevdi. hareketsiz, dertsiz, var ama sorunu yok. tırmık yok, miyavlama yok, talep yok. küçük ve yavaş hareketler, ama retarde değil. yaşlı hiç değil üstelik bir bebek.

bebek istemiyorum. kimyamın bebek istediğini biliyorum ve bu isteğini yerine getirebileceğini düşündüğü adaylar peşinde koşmasını istemiyorum. bu sebeple de bi kediyi sevdiğim anda, empatisizce söylenen “senin çocuk yapman lazım” lafını ete doldurup tokat atabilmek harika olurdu.

bildiğim şeyleri duymak üzmüyor. birinin birşeyler söyleyerek beni üzmesi çok zor. bilmediğim, tahmin etmediğim, öngörmediğim, beklemediğim şeylerle belki..

yine de, çocuk sahibi olma isteğini kedi ile gidermek patetik. ama bir gereksinim karşılaması olacaksa, vay nat.

ne yazık ki, yaşam koşullarım nedeniyle, bir kediyi fiziksel olarak kucaklayamam. her şekilde ihtiyaçlarımızı, yetebildiğimiz ölçüde gideriyoruz. tercihler dengesiyle. yaşam koşulları ihtiyacı vs kedi kucaklama ihtiyacı. fight!

bu yüzden sadece uzaktan merak ediyorum. mama ve pire damlasından ibaret, yaşamsal ihtiyaçları gideren anne.

her zamanki gibi dokunmadan sarılıyorum.

Ağustos 4, 2012 - Posted by | alis diyor, alisin fotoları

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

