alis'in defteri

tam bir alis olmak, zamansız, boyutsuz ve tutarlı. korkunç mu? biraz yabancı..

kimisinin büyüsü

yıl yıl gün gün ay ay

ayyy ay tüh vah ah ve oh

nenenenanana

büyüyorum

büyü-mekteyim

büyü-mektebim

asır aşıyor günüm

nasır-laşıyor

nasııır nasır

nasıl acıyor

nasıııl nasıl

büyüyorum

ayyy ay tüh vah ah ve oh

nenenenanana

kürem büyüyor

mavi yeşil sarı

kürem salıncakta sallanıyor

kürem kendinden rüzgarlı

kürem çorbacıda biracıda

kürem öyle böyle değil bir-acıda

kürem şehir şehir

baraj göl duş nehir

kıyısında kenarında içinde peşinde

kürem rıhtım rıhtım

gök bulut martı dalga ne bulduysa baktım

yaranılmıyor yaralanıyor napayım

küremin yok yeri

mavi yeşil sarı

kendi başına salınca

buzsuz rakıda ıslanıyor

yok yere arıyor gözlerim

nenenenanana

yok yere içimde(ki/bi)şey büyüyor

yok yeri gözlerimin

yok yere gözlerim

buzsuz bardağı buğuluyor

küsüyorum kendime

kusuyorum kendime

susuyorum

uyuyorum

mavi yeşil sarı

*

ayyy ay tüh vah ah ve oh

ben büyüyor

kimileri’ni nasıl bilirsiniz?

mefta

küsüyorum kendi kendime

niye ayyy onu sakın deme

sakın

kimileri kimileri’siz büyüyor

kimilerinin kuzusu

kimilerinin kızısı

Temmuz 12, 2012 - Posted by | alis diyor

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

