alis'in defteri

tam bir alis olmak, zamansız, boyutsuz ve tutarlı. korkunç mu? biraz yabancı..

tam yetti yıl

blog harika bişey. eşantiyon bir kitle üzerinde araştırma yapmaya yarıyor. öyle bi eşantiyon ki, kitle kendi kendini belirliyor, arama motoruna yazdıkları şeylerle.

evet, bazen sadece güzel kolleksiyonumu görmek için açıyorum bloğun admin panelini ve kim bloğa nasıl ulaşmış yani ne saçma salak şeyler aratmış bakıyorum. insanlık iyi ama insan evladı pek de iyi değil. sevmiyorum kendisini.

*

dile dimağa pelesenk bir şarkıyla içim dışım kuşatık bu aralar. gökçe’den ne yapardım. yazının sonuna dayayacağım tabi ki.. (bak mesela, sırf bu fiil yüzünden bloğa acayip aramalar gelecek)..

*

kate and lucie diye bi filmde dün ilerleme kaydedilirken aa bi de baktım ki ne göreyim? gözkapaklarım.. şahit olduğum kadarıyla amarigan olmasına rağmen hoş bi film. bu bi önizleme olsun. devamı filmi bitirince..

*

bugün (şu an yeni gün doğmak üzere, yani aslında dün ama madem hiç uyumadık, alisin takviminde hala bugün) tam 7 yıldır gitmediğim ve vakti zamanının uğrak şehri konya’ya 13 saatlik bir iş gezisi tamamlandı. gariptir ki his yok, anılar var sadece. değişmiş ve değişememiş mekanlar var. bir de tanışılıp uzun vadeye yayılabilmiş tüm güzel arkadaşların artık çocuklanmış olmaları gerçeği. bu gerçek öyle garip ki anlatamam. yalan tabi ki, anlatırım lan niye anlatamayayım.. eski sevgili sayesinde edinilmiş uzun soluklu geniş bi çevre. çevre dahilinde çoluk çocuğa karışma ihtimali o zamanlar en yüksek olan ben ve eski sevgili. ama bunca zaman sonra şehri ziyaret ettiğimde farketmek ki, ben hariç herkesin çocuğu var olmak. ben var bugün bu gerçekliğin ayırdına varmak. ugh! (ehhe, harbiden anlatamamış da olabilirim, şimdi düşününce..)

yau ben şarkıyı dinliyodum, yazıya ekleyene kadar link öldü, iyi mi? değiiiil değil.. nerden dinnicem şindi ben götçe’den nabardım şarkısını? negzel kafamda çalmak yerine bilgisayarda çalıyodu.. evet bu alis’e bir gityat mesajı.. ayrıca fizy, artık götüm gibisin.. yerine youtube bastım haberin olsun.

Haziran 7, 2012 - Posted by | alis diyor, alisin filmleri

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: