alis'in defteri

tam bir alis olmak, zamansız, boyutsuz ve tutarlı. korkunç mu? biraz yabancı..

stratosfere kaçan leylek

leyleğin stratosferde görüldüğü tarihlere geri sayım bir insan elinin parmakları kadar. yavaş yavaş -enteresan, bazen hızlanır bazen yavaşlar zaman- maymun eline, papağan tırnağına falan diye terfiler alacak. yeri gelecek ve çolak kalacak. be ready to start to pack.

*

tek bir cümleyle iyi, yine tek bir cümleyle kötü hissetmek mümkün. sesler yönetiyor beynimizi, müzik neler yapmaz di mi..

*

film izleniyo ama doyurmuyo bi süredir. duyargalar dalgalardan titremiyor ise dalga durgun değil duyarga uyuşuk olabilir. nothing to blame but your flame/gap of flame, hım?  ama filmin adını bile unutmuşum, o kadar temazsız geçiş. hah shutter island. ters köşe akıl oyunu sevenlere listede üst sırada tavsiye. lakin duyargalarım başka yönde titreşirken bana yaramadı.. gıyabında “eksik olmasın” denir ya, iyi dilek ileten ama hayatta fazla da iz bırakmamış, az görüşülen tanışığa.. iyidir ama pek de bahseden hayatın içinden geçmeyen biridir. o hesap, eksik olmasın günümden geçti gitti.. sherlock indirdim, tadını sevmemse diye izlemiyorum, öyleli böyleli bişey.

bollywood’tan taare zameen par  aka like stars on earth iniyor. black kokusu var, bakalım ne tat olacak..

*

şöyle ritmden mi yoksa alkolden mi belli olmayacak şekilde sallana sallana, kendime kendime dansım geldi. bekle beni araf, iki ay leylek stratosferde, sonra geleceğim.

yalandan yazınca böyle oluyo heralsem.. içimden bişi dedim ben de şaşırdım: “boklu bok”

Nisan 27, 2012 - Posted by | alis diyor, alisin filmleri

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

